Vi er stolte av å kunngjere at vi har signert Grønnvaskingsplakaten! Dette er eit viktig steg inn i det grøne skiftet, og noko som forpliktar oss til openheit og samfunnsansvar kring berekraft, klima og miljø.
Kva er Grønnvaskingsplakaten?
Grønnvaskingsplakaten er eit initiativ lansert av Skift i samarbeid med Miljøstiftelsen Zero, med innspel frå Verdens Naturfond (WWF) og Fremtiden i våre hender. Den er utforma for å sikre at bedrifter kommuniserer sitt berekraftsarbeid på ein ærleg og open måte, utan å overdrive eller villeie. Grønvasking vil seie å framstille produkt, tenester eller verksemda som meir miljøvennlege enn dei faktisk er.
10 prinsipp for god kommunikasjon
Ved å signere Grønnvaskingsplakaten har vi forplikta oss til å:
- Vere ærleg og etterretteleg.
- Passe på at berekraftsarbeidet ikkje berre skjer i kommunikasjons- og marknadsavdelinga.
- Vere varsame med å snakke om viktigheita av berekraft, natur, klima, menneskeverd og etisk handel, dersom ein ikkje sjølv har teke reelle grep.
- Unngå å tåkelegge eigne utslepp og negative avtrykk på klima, natur og menneske.
- Vere varsam med å bruke ein stor del av marknadsbudsjettet på små tiltak som ikkje gjer noko med det vesentlege fotavtrykket.
- Unngå å kjøpe god samvit gjennom klimakvoter eller ved å la andre plukke plast.
- Bruk dei etablerte merkeordningane, eller jobb for å etablere gode merkeordningar på tvers av di bransje dersom det manglar.
- Ver forsiktig med uttrykk som «betre for klima», «betre for naturen», «betre for miljøet» osv.
- Vere varsam med å marknadsføre verksemda berre på berekraftsmål ho er god på.
- Vere forsiktig med å bruke donasjon og sponsorar som prov på at du jobbar med berekraft.
Bli med i fellesskapet!
Vi håpar at denne kunngjeringa vil bli godt motteken, og at den inspirerer fleire i bransjen til å ta liknande steg mot ein meir berekraftig og open forretningspraksis. Les meir om dette her: https://www.gronnvasking.no/